onsdag 25 januari 2012

saltvatten-spray

saltvatten-spray 45:- / foundation 99:- (ord.pris 139:-)

nytt saltvatten-spray av ett annat märke än vanligt och smink till billigt pris är vad dagens shopping gav.

vanligtvis kör jag på phc - saltvatten-spray, det är grymt och jag rekommenderar det starkt! men på kicks kostar det 75:- vilket är mycket jämfört med andra olika saltvatten-spray, så denna gången testade jag en ny sort - proffs, ocean mist 45:- får se om det är bra! :-)

När vi var på väla innan jul köpte jag tre stycken av ett annat märke (d:fi) som jag aldrig hade testat innan och så var det 3 st för 60:- och eftersom att jag behövde nya så passade jag på - men det var helt värdelöst verkligen, det sprutas inte i håret när man "siktar" mot håret, hopplöst och sen känns håret mer fett än strävt. och med saltvatten ska man ju uppleva håret strävt, det är ju den känslan man är ute efter om man använder det. så jag råder er att inte köpa d:fi!

nog om saltvatten haha, nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch som jag har skjutit på hela dagen och sen ska jag kolla lite på morgondagens lektioner och uppgifter och sen ska jag krypa ner och ladda med bra sömn inför skola imorgon. är sugen på att våga/locka håret, men vet inte om jag orkar det alltså.. tar ju sin lilla tid det där. får se hur det blir med den idén! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥