lördag 6 oktober 2012

kaozzzz...

Kaosartad kväll. Trodde jag hade läget under kontroll, speciellt vad det gällde packningen som nästan har varit klar i en vecka. Men icke... fel info ledde till att jag fick både fixa ny väska och packa om. Dessutom på helt tom mage då jag endast åt "frukost" 12.30. Smart jobbat tjejen! Första väskan vägde 4.2kg BARA själva väskan. Lyckat! Så totalt blev det 12-13kg.. nuvarande väska ligger nere på 7kg, stor skillnad om ni frågar mig. Jaja, läget känns mer okej just nu, sista små-fixet kvar sedan är jag så gott som redo. Har dessutom bränt mig lite från solariet, bröst och rumpa (vilket såklart är de vitaste ställena på kroppen) är tomater. Inte riktigt, men nästan. Kliar som in åt bara den. JÄVLIGT SMART TJEJ HAR NI HÄR! ok?

Nu ska jag krypa ner med en film innan jag somnar. godnatt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥