tisdag 2 oktober 2012

Jobbig natt..

Godmorgon! Tog en välbehövlig och lång sovmorgon. Var vaken redan 8.30 men insåg att jag inte hade sovit mer än 4.5h så jag sommade om till 11, och undrar ni varför så kan jag skylla på boken helt och hållet. Fy vad vidrig och hemsk den är, jag ser alla dessa äckliga bilder framför mig och varje gång man släcker lampan får man känslan av att dom asen står i mitt rum och jag bara väntar på att dom ska göra samma sak med mig som de gjorde med han Marcus. Jag har varit sån sedan jag var liten, ser man en äcklig/jätte-läskig film sent själv så kan det bli lite svårt att sova haha! Nej fy.. ska läsa mycket idag så att jag slipper läsa de hemskaste delarna på kvällen.

Någon som har läst den? Gör det, det känns samtidigt lite nyttigt att veta att sådant har hänt i samma stad man bor. Helt overkligt är det! Det värsta är att man vet vart det hände/i vilket hus och att jag under 2 veckor har bott bredvid det.. usch usch usch!!

Nu blir det iallafall frukost och teve innan jag ska göra mig iordning och få dagens måsten klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥