måndag 10 december 2012

Tips på solarium i Halmstad!

Fick en fråga härom dagen om lite tips på fräscha och bra solarium i Halmstad. Just nu solar jag inte solarium alls - dels för att det är väldigt onödigt och cancerframkallande och dels för att man måste sola flera gånger och regelbundet för att behålla färgen. Att bara sola en gång lite då och då ger inte speciellt märkbart resultat utan plockar bara pengar! Men när jag väl solar så solar jag på meddo, det ligger både på:
- Brogatan 31 (bild 1)
- Viktoriagatan 8 (bild 2)
- Söndrums centrum (bild 3)
Jag har solat på Brogatan och på Viktoriagatan och båda är fräscha och kan rekommenderas. Man kan bli medlem/vip-kund gratis på deras hemsida HÄR och då väljer man ett meddo där man sedan kan använda kortet på. Man får sms emellanåt då dom med jämna mellanrum har vip-kvällar där man får ladda kortet med en valfri summa och få dubbelt upp. Ex, ladda kortet med 100kr och få sola för 200kr. Det är i princip då jag passar på eftersom att man verkligen tjänar på att göra det, man sparar mycket pengar på att ladda då! Dessa dagar brukar vara på kvällstid mellan en viss tid.

Så, meddo är ett solarium jag verkligen kan rekommendera om man inte vet vart man ska gå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥