lördag 25 februari 2012

gårdagens goda kvällsmat

godkväll. sitter här med mina böcker och ska strax sätta igång att plugga! (boring lördag) men det är ett måste och mitt egna fel! ska även göra pasta med tomatsås ikväll, ska bli spännande att se om man lyckas med det, men det kan säkert bli riktigt gott om man lyckas! resultatet kommer säkert upp senare. ikväll har jag även "köpt" 6stycken kuddar som blir mina på onsdag, happygirl! letar ju efter massvis av kuddar nu till lägenheten - projektarbetet, som ska få bo i sängen, mys! dessa ska även få sig nya vita fräscha fodral! *gilla*

nu börjar magen bli hungrig, så nu ska jag gå och kocka lite! och under tiden får ni gårdagens kvällsmat på bilder som för övrigt blev otroligt gott! 









lax, potatis, hollandaisesås, majs och ett gott glas vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥