måndag 20 februari 2012

19 år!

19år blir jag idag! vi har haft lite släkt kalas ikväll så jag har inte hunnit med att blogga något, gästerna kom vid 17 och stannade till 20 ca. sen har vi bara myst hela familjen framför go musik och framtids-önskningar/funderingar. en riktigt mysig kväll! ♥ tack alla för allt!
imorgon/idag ska jag upp i tid och så blir det shopping på stan med syster! syskon-dagar är väldigt mysigt och behövligt nu för tiden, då vi inte ses lika ofta tyvärr. så det ska bli en mysig dag! :) sen blir det bio, god mat och mys med världens bästa pojkvän på kvällen eftersom att vi även firar vår 4 års dag också! tänk vad tiden går fort, och jag kan inte säga mer än att jag bara älskar denna pojke mer och mer för varje år som går! underbara människa ♥ du är det bästa som har hänt mig!

nu ska jag försöka sova så att man orkar upp imorgon för en bra födelsedag! :) natti natti
 tänk att vi har varit såhär små och vuxit upp ihop, och nu är det vi sedan 4 underbara år tillbaka. helt otroligt hur saker och ting kan gå och leda till här i livet. tänk att jag nu får leva mitt liv med denna fantastiska kille som jag som liten alltid drömde om (hihi) och en dag slog drömmen in så att säga. finns inga ord för hur glad jag är över att ha dig vid min sida i mitt liv, du är det bästa som har hänt mig älskling och jag kan inte tänka mig en dag utav livet utan dig! ♥
du är helt fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥