måndag 16 januari 2012

i love this dress!

nu har mamsen kommit hem med, för någon timme sedan så vi ligger i soffan och kollar på irene huss. eller ja, jag har redan sett alla men hon har ganska många att ta igen så sällskapar lite efter en långtråkig dag i sängen. febern sitter fortfarande i och därför har jag bestämt mig för att vara hemma och vila imorgon med, haft feber i 4 dagar nu och det vill inte släppa så lika bra att inte gå dit och smitta ner någon om det kanske skulle vara någonting annat med.

kollade på mina bokmärken på internet om man säger så, och hittade denna igen. vill så gärna se hur den ser ut på mig, älskar den! den är så söt! det är ju bara det att det kostar massa extra att köpa den eftersom att det är från usa... så kommer inte kunna köpa den ändå, så frågan är varför jag fortfarande kollar på den :-(
vad tycker ni? är den inte helt underbar :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥