fredag 13 januari 2012

ta hand om sig själv-kväll

hej på er! hoppas er dag har varit roligare än min, har bara legat i sängen och frusit och svettats hela dagen, känner mig fortfarande lite febrig men det känns ändå bättre. dock var det tydligen hundra grader varmt på mitt rum sa mamma när hon kom hem idag, så det kan ha varit därför det har varit extra jobbigt med själva kall-svettas delen. det är hemskt! så jag har vädrat i flera timmar så nu får jag hoppas på att det är lagom resten av kvällen!

och på tal om ikväll så ska jag bara vara hemma, ta hand om mig själv och ligga och dega framför paradise hotel. har precis tagit en låång dusch, rakat benen, tvättat ansiktet noga och oljat in ansiktet så nu är jag mjuk och go! ;) är så sällan jag tar sådana kvällar, då man bara tar hand om sig själv och sin kropp. bara enkla saker som att man är ganska dålig på att smörja in sig och hålla sig mjuk, benen blir ju alltid grymt torra när man inte gör sånt regelbundet. och att raka benen på vintern är jag ju gaaalet dålig på haha, så det var på tiden med andra ord!

mamma var söt och kom hem med päroncider, fingerkex och ballerina, samt en smidig kvällsmat - gulasch med ris (sån färdig paket) såå gott! så ikväll ska jag bara försöka vila bort alla sjukheter som har hoppat på mig, och sen får vi se vad som händer imorgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥