tisdag 20 december 2011

20/12-2011 ♥

hej! har legat hemma och hostat sönder hela dagen, det har hållit på i flera veckor nu men det känns bara som att det blir värre hela tiden. tjatigt! så jag har nog tryckt i mig lite för mycket kladdmuffins idag än mat, första mackan för dagen check! inte bra.. sov inte mycket inatt alls, somnade 21.30 och vaknade ien 21.50, sen var det totalt omöjligt att somna om och hostan var så irriterande vilket inte gjorde saken bättre. somnade nog inte förens närmare 5 imorse. hemskt! :-(

jaja, ska ta lite hostmedicin nu och göra mig iordning för en liten julshoppingkväll i stan med min fina vän viktoria! :-) har saknat min lilla prick!! :-D ♥ har lite kvar och tyvärr det svåraste projektet såklart. men jag hoppas att jag löser det idag! :-)

och, på tal om idag - 20/12-2011, idag har jag och min fina prins varit tillsammans i hela 3år och 10 månader! jag är så otroligt glad över att jag har dig och jag älskar dig så obeskrivligt mycket! Du är det bästa som har hänt mig och jag kommer alltid att vara din, Linus Eliasson. Du är mitt allt min fina ♥

ha en fin kväll!
 du är det finaste i mina ögon, du betyder såå mycket för mig! ♥

1 kommentar:

Tack för din kommentar! ♥