torsdag 21 mars 2013

Nelly.com

Jag är en sån där riktig budget-tjej! Skulle nog aldrig falla mig in (man ska dock inte säga för mycket) att lägga över 1000:- på ett par jeans, när man kan få 2-3 st olika andra snygga jeans för samma pris tillsammans. Då tycker jag att det är betydligt roligare att skaffa sig ett gäng att byta med än att ha ett par favoriter värda en förmögenhet. Är inte heller den som gärna lägger massa pengar och köper märkes-kläder, det tilltalar inte mig faktiskt. Fler som är såna?
Satt iallafall och kikade lite på nellys hemsida (HÄR) och de flesta av de jeans jag tyckte var riktigt snygga låg på väldigt höga priser. Se men inte röra, caroline! ;)

Mina favoriter är 1, 3, 4 och 8. Vad tycker ni? Brukar ni beställa jeans från nelly?
1. LÄNK / 2. LÄNK / 3. LÄNK / 4. LÄNK / 5. LÄNK / 6. LÄNK / 7. LÄNK / 8. LÄNK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥