onsdag 30 januari 2013

10 sanningar om mig själv

♥ Jag älskar att laga mat och baka.
♥ Jag är en riktig gotte-gris, älskar godis!
♥ Bortsett från när jag föddes så har jag alltid varit smal.
♥ Jag har varit nagelbitare under större delen av mitt liv, det är under de senaste åren som jag har blivit duktig på att spara till långa naglar bara. 
♥ Tycker inte om mina tummar.. speciellt inte när jag har korta naglar.
♥ Under nästan hela perioden mellan åk 7-9 gick jag i joggingbrallor. Snyggtjej.se.
♥ Min största längtan just nu är att kunna flytta ihop med min andra halva. 
♥ Jag är så himla stolt över mig själv att jag äntligen har fått ett jobb, dessutom att det är på ett sådant ställe som jag själv inte ser som "första jobbet" och ett ställe jag verkligen drömt om att få jobba på. 
♥ Jag har sedan långt tillbaka en dröm om att kunna starta eget i framtiden, såklart som rör mitt inredningsintresse.
♥ Jag är pälsdjurs-allergiker och vill så himla gärna göra något åt det i framtiden. Älskar djur, speciellt katter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥