torsdag 1 november 2012

For your hair

Tänkte tipsa om mousse som inte gör håret stelt och detsamma med spray. Jag har i många år använt proffs produkter men har på senare tid känt att deras mousse gör håret så himla stelt och "på plats", om ni är med på vad jag menar. Jag tycker om när man känner att man har något i håret, men det är inget som håller fast frisyren utan bara gör att det inte blir så flygit och livlöst. Wella's mousse har jag fastnat för och tycker är perfekt. Hårspray har jag mer eller mindre slutat med helt, förr var jag beroende med brist på fantasi efter ord. Jag hade det i väskan alltid! De få gånger jag använder spray nu kör jag på samma märke eller något annat som inte gör håret så stelt.

Mousset ligger på 30:- vilket jag tycker är ett kanonpris då det även håller länge då man inte behöver så mycket varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥