söndag 28 oktober 2012

New in from ikea ♥

Igår var vi somsagt på väla och ikea. Vi började med ikea och jag kunde bara inte låta bli att unna mig ett par efterlängtade vita gardiner. När jag ändå var i farten plockade jag även på mig ett snyggt beiget överkast som jag fullkomligt älskar, det blev kanon och hur mysigt som helst. De vita krukorna i fönstret är också nya från ikea. Nu är nästan allting vitt och fint och nästa projekt blir att köpa lite nya vita tyger och sy lite kuddfodral. Jag är trött på mina kuddar och det är väldigt lätt att sy ett par egna och få dom som man vill ha dom. Ska man annars köpa 6 nya kuddfodral så plockar det snabbt i plånboken! Ska dock först kika i ullared innan jag bestämmer mig för att sy.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥