fredag 14 september 2012

Tips för att få bort finnarna!

Ett kanonbra tips till er som har problem med finnar, mycket som lite. Jag brukar inte ha speciellt mycket, men det kommer i perioder och när det väl kommer så blommar dom upp lite överallt och det är ju alltid lika tråkigt, håller ni inte med? Jag har aldrig tyckt att varken tandkräm (som ska torka ut dom tex på natten) eller finn-medel hjälper speciellt bra. Därför har jag börjat köra på bakteriedödande, vilket är otroligt bra! 
Jag hade mycket i pannan, vid näsan och på hakan för bara någon vecka sedan och då använde jag det på morgonen, på dagen (om man bara är hemma och går utan smink) och på kvällen efter att man har tvättat ansiktet. På bara några få dagar ser man stort resultat och det är verkligen att rekommendera! 

Bakteriedödande finns att köpa på apoteket, en liten (som nedan) kostar ynka 20:- och håller länge, en lite större kostar 32,50:-. Så värt pengarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥