fredag 28 september 2012

1000m, check!

Hej! ♥ Idag överraskade jag verkligen mig själv, gick upp 07.00, åt frukost, gjorde mig iordning och packade det sista och vid 08.20 cyklade jag till badhuset. Simmade 1000 m på 40 minuter och cyklade sedan hem. Mycket nöjd tjej, detta var verkligen ett helt underbart sätt att starta dagen på. Ska försöka göra detta till en vana, 2-3ggr/vecka är målet. Får se hur det går! Känner mig mycket piggare :)

Nu ska jag slö-surfa lite, läsa bloggar, pilla och dona lite.. Sedan ska jag hämta upp väskan och påbörja all packning som inte behövs i vardagen nu innan vi åker. Känns bra att vara ute i god tid med det så att man inte står och stressar sönder dagarna innan. Ska även fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll då det är lite  festligheter på schemat! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥