söndag 4 mars 2012

stressad, för stressad!

godkväll! eller nej, det är ingen bra kväll alls. jag är för stressad nu av allt runt omkring. det händer så mycket hela tiden och det är mycket i skolan och med projektarbetet. har så ont i magen och huvudet hela tiden och börjar undra om det hör ihop med stressen? hinner inte med liksom!

har två arbeten att bli klar med tills imorgon, ska nog hinna hoppas jag, men det som sätter stopp lite är att jag inte hittar tillräckligt med information till en redovisning. (kort redovisning, men man måste ju ändå ha hyffsat med info!) blir tokig och huvudet gör mig inte gladare och piggare! det sprängs när som!

ska sätta ihop en powerpint nu, sen ska jag läsa igenom ett arbete och sen krypa ner och kolla på elsas värld och sova. hoppas på att vakna upp pigg och glad imorgon med nya tag, och förmodligen börja på att måla tavlorna också! något måste hända varje dag.. 

i fredags kväll sydde jag även mina första kuddar till sängen och för första gången i livet. dom blev såå fina och jag är så stolt över att jag lyckades! det är riktigt kul och därför har jag ju turen som har tre kuddar kvar att sy, hejja hejja!



(det finns en till, men glömde ta bild..)
gårdagen var helt underbar, så mysig dag hela dagen! vi åkte till ikea vid halv ett, gick där i säkert två timmar innan vi kunde packa in allt i bilen och gå tillbaka och äta lunch. sen körde vi hem och hade det bara otroligt mysigt hela kvällen med jätte god mat! bakpotatis och gott kött till det! toppen kväll med en toppen pojkvän, det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig! ♥


nu måste jag fortsätta skriva, hoppas ni har haft en lika bra helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥