torsdag 16 februari 2012

hemma efter 4h på stan!

oj vad timmarna sprang iväg på stan. var nog i stan och strosade runt i ca 4 timmar, 4 TIMMAR? jäklar.. fick med mig lite hem också, lite doftljus, ljusfat, en tröja och lite sånt där smått och gott. köpte en enkel vas med, som jag tänker ha vatten i med värmeljus. det är ju så fint! :) tror nog det ska bli så iallafall.
nu har jag precis ätit lite goda frallor/baguetter och varm oboy! oj.... kaffet! ... hade helt glömt att jag har gjort kaffe, gud så varmt det blev haha!  ska pilla lite med ljusen och sånt nu, sen kanske jag ska hem och hämta lite svarta papper och börja pyssla med tavlorna. de ska även målas, men jag tror jag väntar med det lite, dom kan ju inte åka upp på väggen förrens jag har tavlornas motiv/bilder ändå. 

nu ska jag njuta av det goda kaffet! hörs senare :)


1 kommentar:

Tack för din kommentar! ♥