fredag 17 februari 2012

fredag 17 februari

ibland blir man bara så trött. som ni kanske vet (om ni följer bloggen) så får jag såna där "måste-bara-möblera"-ryck då och då... men ibland ska man bara inte möblera utan låta det vara som det är. för det slutar med att man bäddar sängen finare än någonsin och så får man riva upp hela skiten igen för att det inte blev så bra som man tänkte sig. i detta fallet tog sängen alldeles för mycket plats och därför måste den vara som den alltid varit... tråkigt! jag som älskar förändringar i inredningen...

senare idag ska jag iväg och köpa tavlor och kuddar, som jag hittat genom loppisen på facebook igen. man kan ju bara inte låta bli ibland, och till projektarbetet är detta perfekt för priset har ju stor betydelse för en fattiglapp utan jobb som mig ;) hihi så 6 tavlor och 2 kuddar ska jag plocka upp senare idag då bilen är ledig! :D 
kanske borde börja måla alla ramarna nu ändå?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥