torsdag 29 december 2011

shopping & fika med mamma!

tjohej, har varit iväg och shoppat och fikat på eurostop hela dagen med mamma - därav inget bloggande. kom hem med en blå skjorta (äntligen!!) och en fin klänning till nyår, samt ett par trosor, halsband och hårfärg/toning som ska i håret ikväll är tanken. så att man slipper denna hemska utväxten på nyår! 

har gjort av med lite för mycket pengar idag så nu får jag hålla mig ett tag haha ;-) men jag är nöjd med mina köp! har gått och kollat på denna blåa skjortan hur länge som helst, men alltid varit i fel storlek och nu äntligen fanns den i 34. lycklig tjej! :-D

nehe, nu ska jag ta och göra mig iordning lite för snart ska jag köra och hämta frida! ha det bra :-)





↑└FRAM / BAK┐↓


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥