måndag 2 september 2013

nystädat!

Det är så härligt att börja sent på eftermiddagen, vill man bara så hinner man med en massa saker under dagen - och även att ta sovmorgon vilket kan vara himla skönt att kunna unna sig mitt i veckan. Passade på att städa av, bädda sängen med nya härliga sängkläder och gjort mig iordning utan stress. Precis fått i mig lite lunch och tänkte passa på att åka inom maxi innan jobbet och handla lite frukt till senare ikväll. 

Nu ska jag borsta gaddarna och packa ner mat osv, sen är det dags att bege mig! :) det kommer upp lite tidsinställda inlägg här under dagen så det ekar inte helt tomt här idag. Ska försöka bli ännu bättre på det så att det rullar på trots jobb större delen av dagarna. Kika in lite senare för inspirations-inlägg osv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥