torsdag 18 juli 2013

Rensa tankarna

Legat i ett varmt bad i över en timme med musiken på högsta volym. Har så himla mycket tankar i huvudet hela tiden och när jag är själv mycket så kommer de där jobbiga stunderna fram.. Har alltid älskat att vara ensam hemma, det var det bästa jag visste förr. Men nu har något förändrats, och varför vet jag inte men jag avskyr verkligen att vara själv. Jag längtar verkligen efter att komma hem till att någon är hemma när jag har varit iväg eller liknande.. Hemsk besvikelse att komma hem efter en dag någonstans och så är det helt tomt. Skumt att känna så också när jag alltid varit tvärt emot, känner mig så ensam och övergiven på något sätt. Ledsen och nere.. 

Aja, livet är inte alltid som man vill eller önskar alltid. De jobbiga bitarna kommer på köpet. Nu ska jag fixa matlådor och förbereda morgondagen innan jag ska slänga mig i soffan resten av kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥