onsdag 27 februari 2013

Movie - Rust and bone

Nu ska jag gosa ner mig under alla täcken och bland alla kuddar och filtar och fortsätta på en lite halvt jobbig men bra film. Började kika på en film som heter rust and bone tidigare idag som verkade bra i det lilla jag såg av trailern, och insåg sedan att det handlade om en tjej som blev av med båda benen på jobbet från knäna.. för er som inte vet så har jag lite problem med saknade kroppsdelar, speciellt ben och armar. (absolut inget illa menat till någon!) har bara så himla svårt för att kolla på det då det på något sätt är "onaturligt/fel" eller hur man ska uttrycka sig för att inte få fram det på fel sätt, förstår ni hur jag menar? det ser läskigt ut bara.. så det blir lite "hålla för ögonen" ibland men det känns faktiskt inte lika jobbigt på film som i verkligheten måste jag säga.

Höll på att svimma vid ett tillfälle då vi var i London för ett par år sedan, då det åkte förbi en kille på skateboard. Han hade bara kropp till midjan och tog sig fram på brädan med hjälp av händerna. Jag var helt skakis och yr i nån timme efter det, var så himla läskigt! Men det är häftigt hur och att man klarar av att lösa vardagen trots det! Det kan verkligen inte vara lätt att vara med om något sånt.

Det är bara att träna sig på sådant som känns jobbigt annars kommer man ingen vart här i livet! :)

/ puss & kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥