söndag 3 februari 2013

Färgar håret!

Sitter just nu med toningen i håret, det var dags att göra något åt min utväxt så jag passar på att fixa till det idag. Förra gången hade jag chokladbrun och då blev den inte alls som på mamma (som använder den alltid) - mörk, utan mer åt det röda hållet. Jag trivdes inte alls i det men var ändå nära på att prova den igen denna gången. I sista sekund valde jag ändå min vanliga färg som jag är säker på att den blir bra, så nr 24 mörkbrun - Poly color blev det.

Såg precis att mitt hår är väldigt långt igen, ser det inte alls som så långt när jag står i spegeln men på kort ser det betydligt längre ut.. ska klippa topparna inom kort också, slitna som bara den. De behöver lite vård de med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥