torsdag 28 februari 2013

cover all - blue

Igår var vi som sagt på VIP-kväll på make up store, fick lite tips om allt möjligt och jag passade även på att fråga lite om concealer så en av tjejerna hjälpte till och test-sminkade för att se vad jag ska ha.
Nu har jag viva la divas concealer och jag tycker att den har funkat utmärkt, verkligen ett budget-tips! Men just nu känner jag mig väldigt mörk och blå under/runt ögonen så jag tänkte att jag satsar på en av färgerna i concealer-samlingen från make up store, så jag köpte med mig en cover all - blue. 
Har inte alls lust att lägga nästan 300:- på concealer så därför valde jag en färg som passar mig och min hudfärg och då den ska hålla väldigt länge enligt de som jobbar där och folk som använt dom så är det värt dom där 165:- (- 20%). Jag hoppas att den ska funka bra nu! :)

BUDGET
Viva la diva - Åhléns / Nelly.com 85:- (LÄNK) (bilden: utan - med)
LYX
♥ Cover all - blue - Make up store 165:- (LÄNK)
Cover all mix - Make up store / Kicks 285:- (LÄNK)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥