måndag 18 februari 2013

Aloe-vera msm gel forever

Har testat aloe veras kräm msm gel forever ett tag nu som är bra mot finnar, och jag måste rekommendera denna då jag tycker att den funkar utmärkt! Mindre finnar och snabbt resultat! Verkligen värt att lägga pengar på, har kikat runt lite på nätet efter vad den kostar och priser jag hittar ligger på allt mellan 105-300:-, väldigt olika beroende på varifrån.
Jag fick låna denna av min snälla farmor och hon köper den genom bekanta som säljer den, alltså folk som håller på med att sälja aloe vera på "aloe vera-partyn". Ska kolla upp detta när jag får tillfälle, guld värt att ha en fungerande kräm hemma när problemen väl är framme!

Är det fler som har testat den? Vad tycker ni, är ni också nöjda eller har ni andra åsikter?

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag har länkat till din sida gällande MSM
    http://www.facebook.com/lamari.aloevera#!/

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! ♥