torsdag 31 januari 2013

just nu hos mig i soffan..

Just nu vill mitt ansikte och min hy inte alls samarbeta med mig, det är så himla tråkigt med finnar som vägrar försvinna. Både smink och allt annat ser bara rent ut sagt förjävligt ut då. Därför kör jag stenhårt på ansiktsmask lite oftare och bakteriedödande inför natten. Tycker att det hjälper bra, men man får såklart ha lite tålamod. Min näsa blir dessutom alltid väldigt torr när jag är förkyld och speciellt nu under vintern så den får sig en omgång med fet salva som mjukar upp. Det gäller att ta hand om sig själv lite extra emellanåt, och att vara noga med att smörja in sig för att hålla huden mjuk och fin!

Sitter just nu med ansiktsmasken i ansiktet, en kopp tea, en muffins och min utbildning ska jag sätta lite fart med så att en till blir klar ikväll. I bakgrunden började precis "allt faller", någon som har sett det? Har inte sett ett helt avsnitt ännu, inte fått tummen ur.. någon som vet om det är bra? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥