torsdag 10 januari 2013

Blemish mud - ansiktsmask

Blemish mud - Rusta
"Klar, ren och uppfräschad hud. Varför stå ut med skavanker? Vår speciella mask med en blandning av bla. Aloe vera, rosmarin och trollhassel rengör problem-områden i ditt ansikte."

Testade denna masken idag, den ska rengöra problem-områden och man ska få en ren och uppfräschad hud. 
Min upplevelse:
Jag måste säga att jag är nöjd med den och den gör vad den ska. Man blir baby-mjuk i ansiktet och man känner sig verkligen ren. Något negativt var att den kliade på slutet, om det har med att jag gjorde skrubben precis innan att göra vet jag inte. Något att tänka på är att en förpackning har mycket i sig så dela upp den i två och ta bara det du behöver. Eftersom att jag inte visste det då det var första gången jag testade dessa så blev det överflöd av mask i ansiktet, det tog aldrig slut.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥