måndag 15 oktober 2012

Village - inredning

Village är en riktigt rolig inredningsbutik som har mycket olika saker som faller mig in i smaken. Nackdelen är att det mesta är väldigt dyrt, trots att man kan hitta bra priser också. Men ibland får man unna sig sådant man verkligen vill ha. Just nu känner jag att jag vill förnya lite inredning på mitt rum och det är så små detaljer som kan göra stor skillnad. Mycket kan man ha att byta med, lika så med färger. Ibland kanske man kör på grönt, ibland plommonlila och ibland kanske bara vitt eller svart. Det är helt upp till vad man har för stil. Jag är just nu inne på vitt och älskar denna stilen. Dock skulle jag vilja ha små små detaljer i plommonlila för att få in lite färg. Grönt kommer alltid in pga plastblommor, men grönt och lila passar bra ihop det med. 

Jag är riktigt sugen på att skaffa mig en steg-hylla, men alla är så himla dyra. Denna nedan från Village kostar så mycket som 1395:- och det är way to much. De billigaste jag kan hitta hittills ligger runt 500-lappen, men det känns lite onödigt mycket ändå. Tips någon? De är väldigt praktiska och passar in i de flesta rummen, såsom kök, badrum, sovrum, hall... Det är en bra och snygg förvaringsmöbel! 

Här nedan är en liten del av allt jag faller lite för! 
"&" 99:-
Stickad kudde/fodral 299:-
Örngott, "jag älskar dig" 149:-
Ljuslykta 199:-
Ljushus 199:-
Ljusstake 249:-
Ljushus 99:-
Glasburk 59:-
Servett-hållare 59:-
Tidningsställ 249:-
Korg 249:-
Korg 329:-
Steghylla 1395:-
Vägghängare 599:-
Tvålpump 119:-
Spargris 139:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥