torsdag 6 september 2012

reading in bed

Hur kunde jag bli en sån där som sitter i sängen och läser när jag alltid varit så anti mot böcker? Kanske slutar som min kära mor när jag är äldre och har barn.. sitta i min lilla läsfåtölj med massa böcker på 500 sidor och läser klart den på två dagar, en om jag har riktigt flyt. Jag har iallafall påbörjat "Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak". Den verkar himla bra måste jag säga, har inte kommit så långt än men jag känner att den kommer vara svår att lägga ifrån sig ju längre in i historien man kommer. Tror även att det kommer bli en del tårar..

Valde att lägga den andra boken åt sidan, ska jag vara ärlig så tyckte jag bara om den första av hennes böcker, den innehöll mycket humor hela tiden. Denna sista "I en annan del av Bromma" handlar det inte ens om hennes familj och allt det man kommit in i, så det blev inte kul längre. Men första var bäst! (Hemma hos Martina)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥