måndag 24 september 2012

Pinsam morgon

Vaknade vid 08.30 och efter 9 lyckades jag dessvärre somna om en halvtimma. Typiskt.. sen ringde mamma vid 11 då jag fortfarande låg i sängen och kollade på DH, och säger att det är en kille påväg upp till oss för att lämna en handduk som fastnade i mangeln igår när vi tvättade. La på fort som bara den och skyndade på mig kläder. Hej och hå vad pinsamt att öppna dörren. Lagom nyvaken look, för stora och raddiga mysbyxor, håret i en enda röra på huvudet och inget smink med finnar på halva hakan. Tjohej vilken morgon! Han fick sig säkert en chock när dörren öppnades och jag kände mig lagom dum som inte sa speciellt mycket mer än tack, tack.. haha! 

Nu har jag precis gjort mig iordning, städat upp på rummet inklusive dammsugit, gjort en kopp kaffe och tagit fram ritblocket och papperna på mina idéer om företag. Ska väl antagligen äta lite snart med för jag har inte fått i mig någon frukost än.. städa och göra mig iordning kändes som prio ett. (man vet ju aldrig när någon ringer på dörren haha) För övrigt hade jag tänkt ta mig in till stan och köpa lite garn/tråd. Får se vad jag gör, ser kallt ut...? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥