torsdag 20 september 2012

otålighet

Jag är så otålig efter mina nitar nu, vill ha hem dom idag och sätta igång direkt. Har mycket i huvudet just nu som jag behöver få ner på papper och funkar det som det ska med nitarna så ska förmodligen fler saker beställas för att kunna testas till min idé om företag. Är riktigt sugen på detta nu, men det återstår mycket problem med det också som måste lösas först. Ska sätta mig någon dag nu och skriva ner allt så att man vet vad man behöver ta reda på och försöka läsa sig till det som går. 
Det hade varit riktigt häftigt att starta eget och i framtiden kanske kunna skaffa sig en lokal till detta också! Inspirationen försämrar min sömn för tillfället, det är riktigt svårt att somna på kvällen när man har mycket i huvudet och mycket man vill pilla med hela tiden! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥