onsdag 18 juli 2012

Sovmorgon?

Godmorgon! Vid 22 var jag dödstrött igår och gjorde mig iordning för att sova. Men sen hittade jag bloggen jag skrev om igår och satt uppe ytterligare några timmar vilket resulterade i att jag somnade som vanligt, vid 2-3... (jag som tänkte vara duktig och somna i tid och gå upp i tid) icke! Vaknade 10, 11, och nu vid 12 tvingade jag mig själv att inte sova mer. Attans! Måste vända tillbaka dygnet... Nytt försök ikväll.

Har iallafall bara legat och dragit mig i ca 45 minuter. Nu ska jag fixa ihop en god frukost sen ska jag se om jag orkar ta tag i min byrå och få den målad. Grejen är bara att målar jag den idag så måste jag fortsätta imorgon om det skulle vara så att den behöver två omgångar. Skulle gissa på det...
kan behöva städa lite också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥