lördag 9 juni 2012

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!

Det känns helt overkligt att aldrig gå tillbaka till skolan. Det är blandade känslor, igår var man glad och idag vaknade man upp lite sådär halvt deprimerad. "arbetslös, tjohej" typ.

Gårdagen och kvällen var bra, inte så sent som jag hade trott dock men jag hade en trevlig kväll med underbara människor! Känslan av att springa ut från skolan var väldigt speciell och skum, "det är vi, det är verkligen vi nu!" Helt overkligt! Tänk vad fort livet går ändå!?

Jag vill verkligen tacka alla som var inblandade och för alla fina presenter och blommor, ni är guld värda allihopa! Speciellt tack till min fina farmor som har hjälpt till och gjort så oerhört mycket inför denna speciella dag! Du är helt underbar och jag älskar dig till tusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥