tisdag 7 februari 2012

godnatt ♥

hej, fullt upp idag så har inte hunnit blogga. hinner inte nu heller egentligen men tänkte slänga in ett snabbt inlägg iallafall för imorgon och på torsdag lär det inte bli mycket, om något alls.
min dag: skola - hem till linus - eurostop - pappa - äta - duscha - packa - stressa - nu: lockar håret. 
imorgon: 05.00 ringer klockan, 06.45 åker vi till stockholm, framme runt 15 sen blir det museum och sen äta på restaurang på kvällen med klassen. sover där, sen inredningsmässa på torsdag och hem runt 15, hemma sent på kvällen. that's it. får se om jag uppdaterar när jag kommer hem eller inte, det märker ni väl.. på fredag haha ;)

nu måste jag fortsätta locka håret, sen blir det fixa musik och bums i säng efter lite småfix med packningen! ha en fortsatt bra vecka, hörs när jag får tid till det! puss på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥