lördag 10 december 2011

latis-dag

hej på er! ligger och slappar framför en film, höll precis på att somna till men Linus ringde i sista sekund så nu är jag pigg igen ;-) han kommer hit om någon timme sen blir det bara mys hela kvällen, om vi inte hittar på något annat kul men jag tror vi kör på en lugn hemmakväll. är inte alls sugen på utekvällar i detta tråkiga väder, då är jag hellre hemma och myser med god mat och kanske ett gott glas vin! :-)

vilken otur vi har haft idag, körde och hämtade mamma vid 13.00, då hade strömmen precis kommit tillbaka och den skulle varit tillbaka vid 12, men icke. sen körde vi och tankade och tillbaka hit då vi upptäcker att ena bakdäcket har punktering. yey, toppen! så vi fick ta oss till macken och lösa det, så hoppas att det höll sig nu och att det inte är helt sönder. märker vi senare!

nehe, tror jag ska hänga in mina kläder och se om man kan ta ett litet röj i garderoben.. där är lite mycket saker igen! det bara byggs på så fort vi har rensat haha :-) 

ha en bra lördag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥