lördag 11 maj 2013

Zink

Köpte ett set i zink på gekås för ett tag sedan, tycker att zink är himla fint och jag är lite mitt emellan det där vita och zink och industri-inredning. Allt det där vita, shabby chick osv är hur fint som helst och jag är nästan lika galen i det som alla andra nu för tiden och kör mycket på det hemma, men samtidigt så är det förbannat tufft med industri-inredning och det där kalla.. Zink, betong, svart och mörka färger blandat med vita gardiner och detaljer, hårda material och möbler i gammalt stuk.. ja, ni vet allt det där? Med en antingen tuff eller vit gullig utsida på huset som inte avslöjar inredningen vid första mötet.

Det här med inredning är så himla svårt, det finns så många olika stilar som är sjukt snygga att inreda med men som man helst ska köra på bara en och inte blanda massa - men hur ska man kunna bestämma sig för vilken som är just "jag" eller "vi".. Hur ska man kunna hålla sig till just en stil när allt annat också är snyggt? Klurig fråga om ni frågar mig, men det dröjer ju innan man skaffar hus så jag har väl gott om tid på mig att fundera färdigt.. ;)
För övrigt så tycker jag att zink krukor är himla snyggt till enkla gröna växter, så som jag har planterat till köket. HÄR kan ni se bilder på det!

♥ Zink fat/bricka - Gekås 40:-
♥ Zink krukor - Gekås 20-30:-/st (tror jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥