onsdag 14 augusti 2013

Happy girl!

Just nu är jag bara så himla lycklig som människa. Från att privatlivet, jobblivet och allt bara gick till kaos och tråkigheter och in i en liten depression under en ganska lång tid då jag bara kände att jag inte ville vara med längre så har allt vänt på bara någon månad. Nytt jobb som jag får vara kvar på, allt som har med privatliv att göra känns bara helt underbart - både vänner & kärlek och även lite nytt är på G men mer om det när det är klart. Allt känns så himla fantastiskt och underbart, vill bara få känna såhär varje dag! Är så glad för alla fina och fantastiska människor jag har i mitt liv, som spelar stor roll i allt och finns där i alla lägen. Kärlek till er i mängder ♥♥♥

Nu ska jag krypa ner och försöka lugna nerverna lite inför morgondagens roliga händelse efter jobbet. Nervös och ivrig tjej, hur ska man ens kunna somna? hihi! natti natti 

7 kommentarer:

  1. Kan du skriva vad det roliga är?! Blir galen! Och nytt på g? Ge mig info eller inga grisar till dig ;)

    SvaraRadera
  2. Vad är det för rolig händelse du pratar om?! Plus att jag vill veta det nya som är på g! Inga grisar till dig annars ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grisar har jag inte beställt, däremot polkagrisar.
      ;) gris kan du vara din fis! :)

      Radera
  3. Vad har du börjat jobba nu? :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas hoppas på det nya som e på G, ring sen. älskar dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det hoppas jag med! Ps. Rolig du e! ;) jag älskar dig <3

      Radera

Tack för din kommentar! ♥