fredag 18 januari 2013

MaX Factor all day flawless

För ett tag sedan köpte jag en grym foundation på gekås för en lite billigare peng. De hade inte alla olika sorter så jag testade och valde den ljusaste/lägsta numret. Ett tag funkade den perfekt, men nu ser jag helt rosa ut när jag använder den så jag kände att jag behövde köpa en ny som är helt rätt färg. I julklapp fick jag ett presentkort på kicks så jag gick in och kikade där. Ett tips när ni ska köpa foundation är att fråga de som jobbar om råd, de är jätte duktiga på att hitta rätt och hur trevliga som helst. Det finns ju inget värre än att köpa en ny foundation och komma hem med fel färg ändå, inte sant?
Innan hade jag 45 som är mer åt den rosa tonen och nu har jag 55, som visade sig vara lite mer gul.
♥ MaX Factor all day flawless - Kicks 139kr (ord.pris 165kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥