fredag 18 januari 2013

Gym-pass 2

Dagens andra pass med viktoria blev något lugnare för min del. Egentligen borde jag inte kört på så mycket innan heller för jag har verkligen blivit jätte snorig. Blir nog bra med vila över helgen nu! :) Körde iallafall 20 minuters PW och 10 minuter jogga, 50 st armar, 50 st mage, 50 st rygg och 40 st sidan av magen. Sedan körde vi 2 min plankan och 50 st mage då man kör upp och ner med benen utan att nudda i golvet och den andre puttar ner benen. (dålig förklaring....) Jag kan ju bara säga att jag har redan träningsvärk i magen!! ;)

Efter gymmet körde vi in till stan och lunchade på Hello och tog en snabb vända inom kicks. Har märkt att min foundation jag har visat HÄR var alldeles för rosa för min hud så fick haffa åt mig en lite mer gulaktig ton. Bortsett från det så är det fortfarande den absolut bästa foundation jag provat. Väldigt nöjd med täckningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥