fredag 18 januari 2013

dagens första gym-pass

Hemma efter dagens första gym-pass. Vid 12.30 blir det ett till med min tjeja! Gud vad nöjd jag är över detta morgonpass, jag dubblade mitt rekord på hur länge jag orkar springa och jag känner mig riktigt stolt! Idag körde jag först 5 min PW (uppvärmning) sedan sprang jag på 7.5 i hela 45 minuter utan paus. Jag kan säga att det är helt otroligt för att vara mig, jag är egentligen inte speciellt "vältränad" och har inte tränat mycket under mitt liv men kan nog mer än jag tror ändå! ;)

Efter det körde jag 50 st på mage och 50 st på armar. Nu blir det lite frukt och fylla på med vätska och energi och ladda upp inför nästa pass. Jag älskar att köra morgonpass, man blir så pigg resten av dagen och kommer verkligen igång. Finns inget bättre sätt att starta dagen på, fler som håller med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥