onsdag 7 november 2012

Dagens shopping

Efter att jag hade tagit min jobb-sökar-runda på stan så gick jag in och kikade lite på TGR. Ska skapa/fixa mig en liten pyssel-låda hade jag tänkt, så nu ska jag köpa lite olika pysselsaker som man kan ha nytta av till allt jag vill skapa och göra. Ni vet som jag nämnt tidigare att jag har haft lite planer på att starta eget, men innan dess och om det blir av vill jag testa och trixa lite med allt innan jag bestämmer mig till 100%. Det är mycket som man ska tänka på och mycket som ska funka.. man får börja någonstans! 

Allt detta gick på 40:- inne på TGR, inte helt fy skam va? Mycket pärlor och trådar på flera meter. Nu ska det bara börjas pyssla också. Ska även beställa lite saker på nätet snart, måste bara klura klart på exakt vad jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥