tisdag 13 augusti 2013

Tårta på jobbet!

Jag har varit så fruktansvärt trött idag, varken mina braiga koffeintabletter eller 3-4 koppar kaffe (+ tårta) har haft någon effekt på mig idag. Ögonen har känts som tegelstenar hela dagen.. Trots att vi dessutom fick tårta på jobbet idag för att vi har varit så duktiga och jobbat såpass mycket övertid senaste tiden så deppade jag ihop en aning nu ikväll. Hade sett fram emot en riktigt rolig grej hela dagen men det blev inte av och trots att jag tror att det kanske är kört så håller jag fortfarande tummarna hårt som attan och hoppas på att något händer imorgon. 

Nu ska jag krypa till kojs och ladda upp batterierna och ändra på det där mens-humöret som har satt sig denna kväll, inför morgondagens jobb. Godnatt på er!
visst ser den god ut, och vet du vad? - det var den också, nom nom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥