tisdag 27 augusti 2013

Max Factor - Miracle touch

Passade på att köpa en ny foundation på gekås i söndags. Nu för tiden brukar jag använda mig av flytande foundation som jag applicerar med pensel men när jag ska jobba vill jag att det ska gå snabbt och vara smidigt att sminka sig innan man ska iväg. Sminkar mig dessutom inte speciellt mycket så något enkelt och något som inte täcker för mycket utan bara ger det där lilla.. Denna nedan från Max Factor tycker jag är bra och har använt mig utav denna innan med. Den är enkel att använda och ger just det där lilla. 

När jag har fått en bränna på sommaren brukar jag oftast skippa foundation, men nu när man börjar tappa den igen och när finnar kanske kommer fram emellanåt så känner jag inte alls för att gå utan smink. Då tycker jag att dessa typer av foundation är perfekta! :) Fler som gillar den? Eller kanske har helt andra åsikter?
♥ Max Factor Miracle touch - Gekås 119:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥