torsdag 22 augusti 2013

GRANIT 50%

Granit har blivit en ny favorit butik för min del. Massor av intressant inredning som jag alltid måste kika noga på när jag är på väla. För ni har väl inte missat att den finns där va? Fler som gillar den? 

Jag är fortfarande ett stort fan av den här vita inredningen som alla kör med nu för tiden. Inte så mycket shabby chick längre, men vitt, ljust och mycket tyg. Blandat med detta vill jag köra på industristilen som jag har fastnat för nu. Har länge gillat inredning med betong, lite kallare material och grått. Upp till detta - att ha mycket tyg, filtar, kuddar, fällar, mattor osv för att få fram den mysiga och lite varmare känslan.

Granit tycker jag har mycket inredning med industristil, därav gillar jag butiken. Mycket ståltrådsliknande föremål, glas, svart/vitt, grått, brunt, fiffiga lösningar, förvaring osv osv.
De har just nu 50% rabatt på hemsidan och en del saker hittade jag minsann. Bland annat detta nedan, vill ni också kika in på rean så kommer ni dit HÄR.

Glasflaska 169:- (-50%) / Svart väska 529:- (-50%)
Zink kanna 39:- (-50%) / Matta 129:- (-50%) finns i fler färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥