torsdag 16 maj 2013

Personligt iphone-skal

Har ni hört talas om caseapp? Det är en hemsida där man kan skapa sitt egna personliga mobil-skal/skinn. Många med iphone verkar älska att byta skal konstant, känner ni igen er? ;) Jag har faktiskt bara haft ett skal sedan jag köpte min och gillar enkelhet. Det får inte vara ivägen och inte vara klumpigt, det ska vara smidigt och funktionen jag är ute efter är att det ska skydda för att behålla mobilen hel tills det är dags att byta. 

Men iallafall, denna hemsidan var lite rolig faktiskt då man själv väljer bild från sitt album och designar skalet själv. Personligt och på så sätt är man ensam om just det skalet! Är inte det en rolig idé? 

Skalet kostar runt 300:- och ni kommer till hemsidan HÄR! Nedan har ni exempel på två färdiga skal jag hade kunnat tänka mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥