måndag 20 maj 2013

Flowers in our kitchen

Som ni kanske kommer ihåg så köpte jag lite blommor och gröna växter till köket för ett par veckor sedan. Jag är ingen fantast på blommor och de flesta vissnar snabbt tyvärr, men jag älskar att ha fina fräscha blommor hemma! Speciellt ståendes på bordet i köket, så himla fint och välkomnande!

Dessa nedan var en av sorterna jag köpte jag de har verkligen överraskat mig så fina de har blivit, har vattnat de varje-varannan dag, så fort jag känner att de är torra eller ser att de börjar lägga sig lite. Sedan har de verkligen vuxit så det bara knakar. De är så himla enkla och fina nu, verkligen en växt som passar super bra i just köket tycker jag. (vet tyvärr inte vad de heter)

Första bilden - när de precis är planterade, för ca 2 veckor sedan.
Bild 2 och 3 - tagna för ca 1 vecka sedan, lite mindre kanske.
Bild 4 och 5 - tagna idag, nyss. Visst har de växt en hel del? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥