tisdag 16 april 2013

lonely woman

Ikväll blir jag ensam under natten, pojken sover borta.. Ensamt och tomt, brukar älska att vara ensam hemma men nu är jag bara rastlös och känner mig ensam och orolig. Kanske har att göra med att man inte är van vid att bo här, tar väl lite tid innan man känner sig helt och hållet hemma dygnet runt. Får krypa ner och kolla på film tills jag somnar, imorgon är jag ledig - som alla andra dagar denna veckan. Tjatigt, vill jobba! Har blivit så galet rastlös av mig, finns fortfarande saker att göra här hemma men ändå bara kliar det i kroppen på mig. Vill göra något hela tiden och ändå är jag dödstrött dygnet runt. Vad är det för fel på mig?

nej nu ska jag sluta babbla på, sängen och film står på schemat nu - natti! 
ps. skar mig ikväll igen... klant-arsle är vad jag är, vem fan håller i kniven samtidigt som man drar ner plasten på gurkan liksom? förutom jag då. TRÖTT MAN BLIIIIIIR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥