tisdag 13 november 2012

vaniljlatte

Kom precis hem från jobbet efter en riktigt seg och långdragen dag. Lite folk, timmarna går sakta och lite spring på stan och lämna ut rabatt-kuponger i brist på sysselsättning, haha. Kom ihåg, sista dagen på glitter för 20-kronors varorna samt rabattkupongerna imorgon! Slutade vid 16.45 och var så trött i ögonen så jag köpte med mig en god vaniljlatte från sandy's. Första gången jag köper något därigfrån faktiskt, kan rekommendera kaffet som både var gott och billigt. En liten vaniljlatte för 18 kronor är inte fy skam. Perfekt att köpa med på morgonen innan man börjar så att man piggnar till! :)

Nu ska jag inte göra någonting, bara ringa min fina mor och se om mina saker har kommit annars blir det bara lite matlagning och en efterlängtad varm dusch lite senare! Lugn kväll med pojken i soffan blir det ikväll. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥