söndag 11 november 2012

nyfärgat hår!

Håret är nyfärgat och utväxen är borta, skönt! Jag trodde att färgen skulle bli betydligt ljusare eftersom att det är ett betydligt lägre nummer än vad jag tidigare har haft. Men icke! Jag blev väldigt mörk, en blandning av mörkbrun och svart. Men jag är nöjd, trivs bra i mörkt hår (trots att man ser så blek ut i ansiktet) så det ska nog funka!

Innan har jag använt nr. 24- Mörkbrun, sedan testade jag nr. 33- chokladbrun sist och den blev mer röd-brun än väntat vilket jag inte trivdes i. Idag valde jag nr. 16 - mellanbrun och den lutar lite åt nummer 24, så den känns mer "jag". Kan verkligen rekommendera detta märke då både resultatet blir bra och priset är på lagom nivå (52:-). Det är toning och blir ljusare efter hand att man tvättar det, men jag tycker ändå att färgen håller i sig bra och länge. Bilder på resultatet (före/efter) kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥