fredag 16 november 2012

lediga fredag ♥

Godmorgon! Tog lite sovmorgon idag eftersom att jag är ledig, skönt och välbehövligt! Satte klockan på 09.30 och gick upp strax innan 10 och gjorde lite frukost. Sitter och kikar på malou på 4an. Såg att Tyra skulle vara med så det kan ju vara lite roligt. :) Idag har jag inga planer alls för dagen, ska bara vara hemma och vila upp mig inför nästa vecka, hoppas på att förkylningen vill lägga sig lite.

Hade för övrigt en konstig dröm inatt/morse. Drömde att det var julafton imorgon och mitt uppe i cyklandet med vänner så kommer jag på mig själv med att inte ha köpt en enda julklapp. Sen vaknade jag haha ;) Man kanske ska börja fundera lite på vad folket ska få i julklapp så att man inte hamnar i den sistsen? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥